روزی نامه

وقتی که میز و دفتر و خودکار دم گرفت...

روزی نامه

وقتی که میز و دفتر و خودکار دم گرفت...

هر ایرانی یک رای

پیشنهاد کردن که جزایر پرتعداد ایرانی در خلیج فارس به نام استان مجمع الجزایر خلیج فارس نامگذاری بشه.

.

.

.

پ.ن : هیشکی نباشیم ، آدم موجود در ایران که هستیم. به نوبه خودم از این پیشنهاد استقبال می کنم و نظر موافقم رو اعلام.

از کله سحر تا بوق سگ

6..............7.30..............18...............19.....................22 و دیگر هیچ.


این روزهای ساعت های مهم زندگی من ، متفاوت از روزای قبل شدن. 

نیمه دوم انتخابات ، نیمه مربیان

به این ها می دهیم که به آن ها ندهیم 

پی نوشت : ای مجاهد شهید مطهر

من جیگرم؟

علی کفاشیان سه هفته قبل :180 میلیارد تومان برای فدراسیون فوتبال می آورم


علی کفاشیان دو هفته قبل : 180 میلیارد تومان در عرض شش سال می آورم


علی کفاشیان یک هفته قبل : 180 میلیارد ریال بود که قرار بود بیاورم


علی کفاشیان سه روز قبل : گفتم شاید 18 میلیارد تومان در عرض شش سال بیاورم


علی کفاشیان دیروز : من؟ کی؟ شیب؟ بام؟ این همه پول؟ خنده داره و مضحک ...

.

.

.

.

پی نوشت : تماشاگر ، شنبه ، ساعت 8 صبح بخرید و نیوش کنید

بودیم و هستیم و خواهیم بود

قصه ما به صد رسید.


اینکه قصه زندگی یک رسانه در ایران به صد برسد ، اتفاق ویژه ای است؟


بله ؛ اتفاق ویژه ای است.

.

.

.

.

پ.ن : تماشاگر پشت پرده ها بودیم و هستیم

دریای بیقرار! تو اسطوره نیستی!!

در شهر مدتیست که در پیش پای تو

دیگر به احترام کسی پا نمی شود


این پرده های کرکره چون پلک پنجره
چندیست سمت آمدنت وا نمی شود

طعنه زده به دختر تو همکلاسی اش :
این سرفه ها برای تو بابا نمی شود