روزی نامه

وقتی که میز و دفتر و خودکار دم گرفت...

روزی نامه

وقتی که میز و دفتر و خودکار دم گرفت...

اوکی

به مصداق ضرب المثل عربی «شرف المکان بالمکین» که کمتر ارتباط ظاهری با موضوع بحث داره

.

.

.

.

.

تو تلاش می کنی راه درست رو بری ، اما نمی تونی. 


تو تلاش می کنی جایگاه صحیح رو داشته باشی ، اما نمی تونی.


تهِ تهِ ماجرا ، بازم همونی.


با همون علاقه مندیا. با همون دوستیا. با همون دیدگاه ها و با همون شیطنت ها.

.

.

پ.ن اول : البته خدا ممنونه که زور میزنیم جور دیگری نشون بدیم خودمون رو


پ.ن دوم : اکتسابی نیست گویا ، ذاتی است گویا !

مفاعیلن تفعلن فعل !

در دلم افتاده بس غوغا و شور/ همچو ماهی در تنگ و بلور

.

.


این شعر پر وزن و پر مفهموم و پرشکل و شباهت رو یکی از شاعران به نام و اینکاره در وصف امام زمان سرودن. از جمیع دوستانی که علاقه مند به کار شعر هستن ، تقاضا می کنیم قبل از سرودن این در گرانبها در وصف امامان ، چند بیتی دست گرمی در وصف فک و فامیل بگن و بعداً وارد موضوعات جدی بشن.

.

.

پی نوشت : سروده محمود احمدی نژاد

دلقک

من هیچوقت سر دو راهیا تصمیم نگرفتم، همیشه سر دو راهیا نصف شدم.


اینی که الان داره این نوشته رو پست میکنه یک هزار و بیست و چهارم منه.


خیلی وقته از بقیه‌ خودم خبر ندارم. امیدوارم اونا روزای بهتریو تجربه کرده باشن...

.

.

.

.

.

پ.ن : از سالروز نصف شدنم هشت ماه می گذره ، لعنت به تو خاندان کریمخان زند. لعنت ...

قشنگ‌ترین صحنه‌ی حج

من : حاجی، در این چند بار که به سفر حج رفتی قشنگ‌ترین صحنه‌ای که اونجا دیدی چی بود؟

حاجی : قیمت کوکا در تمامی این سال‌ها ۱ ریال بود….
.
.
.
.

پ.ن : از مذهب و اعتقاد ، اینم به ما رسید !

دشمن ِ دشمن ِ ما

ای نامه که می روی به سویش ...


.

.

.

.

الف ) از جانب من بکوب تو رویش؟


ب) از جانب من بزن تو طاقش ؟


ج ) از جانب من بکوب دیدگاه هایش را


د ) از جانب من ، بی خیال مملکت و شرایطش شو و هرچه دل تنگت می خواهد بگو


پی نوشت : از محمود به صادق ، از صادق به محمود


رمز عملیات : نابودی حیثیت ملت