روزی نامه

وقتی که میز و دفتر و خودکار دم گرفت...

روزی نامه

وقتی که میز و دفتر و خودکار دم گرفت...

دارم به انفجار خودم فکر می کنم ...

نیم نان و ربع نان و تکه نان برای من بیشتر از یکسری بازی های سیاسی و اقتصادی معنی دارد. یادآور همه [به ما چه ها] و [ غم نان خودم را بچسبم ها] است.

.

.

پ.ن اول: چراغ ما البت در همین خانه می سوزد و بس


پ.ن دوم: 

وقتی که اشتهای تو پرواز می کند

مادر نشسته است ، تو را ناز می کند

یعنی بخواب خوشگلکم وقت شام نیست
رویایمان ، کبوترمان روی بام نیست

امشب بخواب و گرم خودت باش و با خدا...
در بخت ما نوشته که  _ یا پول ، یا خدا ! _


نظرات 3 + ارسال نظر
افشین ش شنبه 3 تیر 1391 ساعت 08:49

داداش دیروزم بهت گفتم. ایراد تو اینه که هم درون نظام میخای باشی و هم منتقد. تکلیفت رو با این آدما مشخص کنی بهتر است

بازم همون حرف قبل رو بهت میگم: چراغ من تو این خونه میسوزه

مهسا ولی شنبه 3 تیر 1391 ساعت 08:51

بی غیرت تر اون آدم هایی هستن که سرشون تو لاک خودشون هست و دارن تماشا میکنند این همه مشکل رو و البته حرفی هم نمی زنند

واسه تو که میدونم چه حقی داری:
همه دنیا هم جمع شن نمیتونن حق تو و خانوادتو ادا کنن. که شما یه ضرب تو وفاداری و تلاش و انسانیت نشستین رو صدر جدول بامعرفتا

مظفری یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 08:31

چراغ اون ها در این خانه نمی سوخت خوش انصاف؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد